A székhelyszolgáltató feladatai


A székhelyszolgáltató cég a vele kötött szerződés alapján látja el feladatait. A szerződés általában tartalmazza az alapcsomagok árát, - illetve amennyiben igénybe veszi a szerződő - a plusz díjért cserébe járó ügyviteli szolgáltatásokat.



Az alapcsomag általában a postai küldemények kezelését, a székhely biztosítását, értesítést iratok, csomagok érkezéséről, egyéb céget érintő fontos ügyekről, cégtábla kihelyezését, ügyfélszolgálat biztosítását jelenti. Az iratok kezelésével kapcsolatos általános tudnivaló, hogy azok átvétele minden esetben a székhelyszolgáltatót terheli.

Amennyiben hozzájárul levele felbontásához, az átvétel napján a levelek felbontásra, scannelésre, majd e-mail-ben mellékletként továbbításra kerülnek.  A hozzájárulás megtagadása esetén postai vagy futárszolgálat útján jutnak el a megbízó részére, vagy személyesen adja át a székhelyszolgáltató munkatársa az iroda nyitvatartási idejében.

Az alapcsomagon túl a tárgyaló használat vagy a székhelyszolgáltató megrendelése alapján a cégtábla, bélyegző elkészítse, jelenthet plusz szolgáltatást.

A legfontosabb beérkező iratok kezelése, illetve a székhelyszolgáltatást igénylő cég részére - a cégtörvényben is meghatározott - cégtábla kihelyezése.


Székhelyszolgáltatás információk>>

Nincsenek megjegyzések

Üzemeltető: Blogger.